Saturday, April 15, 2017

Review: Collection Lasting Perfection Concealer


Januarja sem med obiskom Birminghama kupila Collection Lasting Perfection Concealer, ki je med najbolj kultnimi in popularnimi korektorji med lepotnimi blogerkami in Youtuberkami. Moje najljubše korektorje sem opisala tu, vsi trije so me zelo navdušili, tako da sem imela visoka pričakovanja tudi za Collection korektor. 

Moj odtenek je Fair 1. Embalaža je plastična, povsem preprosta, aplikator je tipični doe foot, kot pri kakšnih ostalih korektorjih, lipglossih in tekočih šminkah. Uporabljam ga za prekrivanje podočnjakov že od januarja vsako jutro (razen ob vikendih, ki so načeloma makeup-free dnevi) in v tem času sem ga lahko do potankosti stestirala. Nanašala sem ga po nanosu tekoče podlage, nanesla sem ga z alikatorjem direktno iz embalaže, ter zabrisala z Real Techniques Miracle Complexion gobico in zafiksirala s pudrom v prahu. Tekstura je zelo kremna, je zelo pigmentiran in preprost za nanašanje. Prekriven je sicer precej, lahko se tudi plasti, hitro se usede v gubice, a se da to tudi hitro popraviti s kvalitetnim zaključnim pudrom. 

Priznam, da me je vseeno malce razočaral. Mogoče ni najboljša izbira za uporabo pod očmi, kakor sem videla se za prekrivanje nepravilnosti, kot so mozoljčki ali pigmentni madeži zelo dobro obnese, pod očmi pa meni osebno ne deluje kot bi želela. Usedanje v gubice zaključni puder sicer ustavi, a je zaradi mat učinka korektorja po nanosu končni efekt videz izredno suhe in gubaste kože. Linij na vekah (creasing) se recimo ne vidi, a se na območju pod očmi opazi vsako poro in vse drobcene linije, kar se mi zdi, da me zelo postara. Ne v dobrem smislu. Moti me, da izgleda tako obvious, tako cakey, zagotovo pa krivda ni v zaključnem pudru, saj me ni razočaral pri nobenem drugem korektorju. 

Uporabljam ga, ker ga pač želim porabiti ampak ga ne nameravam več kupiti, kjub izredno nizki ceni. Želela bi si, da bi imel bolj vlažilen učinek, saj se taki korektorji pri meni pod očmi obnesejo najbolje.

Tvoje izkušnje s tem korektorjem?

Mnenja mojih kolegic blogerk si lahko prebereš tu (Mateja's Beauty Blog), tu (Adjusting Beauty) in tu (Nothin Fancy, Really).

Lepo soboto ti želim!

LP,
Nina xx
SHARE:

2 comments

  1. Meni je všeč prekrivnost tega korektorja, ampak se strinjam s tabo. Za direkt pod očmi je absolutno presuh. Tudi za mojo kožo. Jaz ga rada nanesem samo v vdolbino pod očmi, kjer so podočnjaki najtemnejši in zraven ni mini gubic :). Je pa vsekakor boljši za prekrivanje rdečic in mozoljev. Jaz bi si sicer želela tudi malo bolj topel odtenek, ker je ta zame skoraj malo prehladen. Če želiš nekaj bolj vlažilnega, bi ti mogoče bil všeč Catrice Liquid Camouflage. Sicer je Essence Camouflage še bolj vlažilen, ampak je prekrivnost slabša. Odvisno kaj si bolj želiš :)

    Hvala za omembo :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catrice Liquid Camouflage je pa tudi en izmed teh bolj 'kultnih', ki jih nisem še preizkusila, pomoje bo to moj naslednji nakup. :)

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig