Friday, June 23, 2017

SOS Beauty


Že dolgo si želim pripraviti objavo o mojih najljubših SOS lepotnih izdelkih, torej izdelkih, po katerih sežem, ko ne iščem samo učinka lepe kože ampak nekaj več. Tisti 'remedy' efekt, ko me muči glavobol, ko ne morem spati, ko me opeče sonce, ko me preseneti zoprn mozolj, ko me muči hudo suha koža... Poglej kateri so moji trenutni favoriti! :)

Anatomicals je znamka na katero sem prvič naletela na ASOSu. Naročila sem si njihov Headache Balm (5€), o katerem sem pisala že tu. Še vedno mi je tako všeč kot prvič, ko sem ga preizkusila. Vsebuje mešanico eteričnih olj, med drugim tudi evkaliptus, ki ustvarijo čudovit vonj. Če dobim glavobol, si ga nanesem malo na senca, sredino čela, malce nad zgornjo ustnico in počakam da začne učinkovati. Deluje nekako tako da hladi in greje hkrati, s tem pa ustvarja pritisk na točko, kjer sem ga nanesla. Sicer ponavadi ne pozdravi glavobola kar sam od sebe, je treba zraven vseeno vzeti še kakšno tableto, je pa super za pomirjanje in sprostitev, saj ravno ta hladilni učinek nekako poskrbi da za trenutek pozabim, da me boli glava. 

Naslednji Anatomicals izdelek, ki sem ga naročila pa je bil njihov Sleep Balm (11,49€ skupaj s spalno masko). Podobno kot Headache Balm vsebuje mešanico olj in eteričnih olj, ki pomagajo pri sprostitvi in pomiritvi pred spanjem. Ima precej manj intenziven vonj kot HB, saj ima seveda drugačen namen. Zelo mi je všeč, z navdušenjem pa sem nalezla tudi očeta, ki je en lonček že porabil in že naročil novega. :)

Nuxe Reve de Miel balzam za ustnice (8,20€) je izdelek, o katerem sem lansko zimo že veliko govorila, je namreč absolutno najboljša stvar za ustnice. Pomagal mi je s tipičnimi zimskimi razpokanimi ustnicami in tudi hujšimi problemi, ko sem ga uporabljala v kombinaciji z B vitamini. Trenutno ga uporabljam malce manj, ampak vseeno z veseljem posežem po njem, ko si zaželim lepih in mehkih ustnic. 

MuLondon hranilna krema z ognjičem, miro in kadilom * (24€) je čudovita stvar. Med sestavinami se najdejo kokosovo maslo, karitejevo maslo, jojoba, izvlečki kamilice, mire, ognjiča in kadila, kombinacija, ki kremici da res zanimiv zeliščni vonj. Ta vonj mi takoj v spomin prikliče pleteno košaro polno zelišč, ki sta jih nabirala in sušila babica in dedek. Prava srčna nostalgija! Krema ne vsebuje vode, zato brez dodanih konzervansov zdrži kakšno leto. Kremica ima res zanimivo teksturo, skoraj nekako kot stepeno maslo, za obraz sem jo uporabila le nekajkrat, saj se žal še vedno ne morem navaditi bolj bogatih krem na obrazu, tudi v večerni rutini ne. Zato sem jo uporabljala kot hranilno kremo za druga suha območja, kot so komolci, kolena (recimo med pripravo na uporabo St. Moriz samoporjavitvene pene) ter stopala, saj sem na notranjih straneh imela res suho in razpokano kožo, ob uporabi te kreme pa sem imela občutek, da jo je res nahranila in zgladila. Ob uporabi s Frank Body pilingom sem se suhih luskic popolnoma znebila. V ponudbi pa so še druge čudovite verzije, med drugim krema z belo čokolado, ki diši naravnost sanjsko (sem jo že imela). Da ne omenjam, kako čudovita je nova embalaža!

La Roche Posay Effaclar A.I. (13,86€) je gel za targetirano odpravljanje nepravilnosti. Nadomestil je moj preljubi Vichy Normaderm Hyaluspot in mislim, da se zelo dobro odreže. Trenutno mi koža spet malce nori, prejšnji teden se mi je namreč na obrazu pojavil res grozen podkožni mozolj - ukrepala sem takoj, nanesla Effaclar A.I., naslednji dan je že uplahnil ter v dveh dnevih popolnoma izginil. Lahko bi se končalo dosti slabše, hihi. :) 

Za konec pa še moj preljubi Bepanthol losjon (11,17€), ki me je rešil iz marsikatere zagate. To poletje sem ekstra pridna in se izogibam direktnemu izpostavljanju soncu, ter vsak dan nosim kremo z zaščitnim faktorjem. Tako da me letos še niso doletele kakšne opekline, so me pa doletele skoraj vsako poletje do sedaj, saj imam tako svetlo kožo da mora biti res dobro zaščitena, da se jim izognem. Vsako poletje sem se torej za hlajenje in blaženje sončnih opeklin zatekala k Bepantholu, ki je res čudovit izdelek in pomaga kar najhitreje pomiriti rdečico in bolečino. Vedno imam kakšno flaško v omari, včasih ga uporabim kar tako, kot vlažilni losjon za telo, nazadnje pa sem ga uporabila za pomiritev kože po depilaciji. Prav tako toplo priporočam Bepanthol kapljice za oči, ki so pri meni nepogrešljive saj dosti nosim leče, in mi res pomagajo po kakšnem dolgem dnevu, ko že 'križem gledam'. :)

Kateri so pa tvoji nepogrešljivi SOS pripomočki? :)

LP,
Nina xx


*PR izdelek.



SHARE:

No comments

Post a Comment

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig